W iExpert – ubezpieczenia dedykowane zależy nam na tym, abyś był dobrze poinformowany!
    
    W każdej chwili możesz dowiedzieć się, na jakim etapie obsługi jest Twój wniosek. Wystarczy, że w Profilu Moje ubezpieczenia – 
Wnioski albo 
Polisy w kolumnie Status klikniesz na nazwę bieżącego statusu. W odrębnym oknie znajdziesz całą historię danego wniosku albo polisy wraz z wyjaśnieniem znaczenia poszczególnych statusów. 
    
    Obsługa Twojego wniosku w iExpert – ubezpieczenia dedykowane wygląda następująco: 
    
    
Po elektronicznym [wysłaniu] wniosku, koniecznie od razu wydrukuj go i podpisz> nie zawsze jest to formalnie wymagane ale zawsze warto mieć pisemną kopię tak ważnego dokumentu (nawet dla własnych potrzeb).
    
    
Instrukcję, jak postępować dalej znajdziesz zawsze na elektronicznym podglądzie wniosku z poziomu Profilu Moje ubezpieczania – 
Wnioski – wystarczy, że klikniesz na numer wniosku. 
    
    
Po wydrukowaniu wniosku, w zależności od rodzaju ubezpieczenia, stosujemy następujące różne zasady postępowania: 
    
    
Zawsze pierwszym etapem jest akceptacja ubezpieczenia i wystawienie polisy. 
    
    
Jeżeli otrzymany przez nas wniosek będzie zawierał niejasności, niezwłocznie zwrócimy się do Ciebie z prośbą o wyjaśnienie – poprzez 
Sprawy systemu iExpert – ubezpieczenia dedykowane. Jeżeli otworzymy nową Sprawę – zawsze zostaniesz automatycznie poinformowany przez email.
    
    
Możemy wcześniej wymagać przesłania do nas faksem, emailem lub pocztą tradycyjną wydrukowanego i odpowiednio podpisanego wniosku. W takim przypadku naszą prośbę znajdziesz w Sprawach. 
    
    
Nie jest to jednak reguła, dlatego nie wysyłaj do nas podpisanego Wniosku pocztą, jeśli o to nie poprosimy. 
    
    
Niezwłocznie po wystawieniu swoją polisę znajdziesz w sekcji 
Polisy – jako elektroniczny podgląd danych oraz plik .pdf do pobrania. 
    
    
Możemy poprosić o zapłatę całości albo części składki przed przekazaniem oryginału polisy. W takim przypadku odpowiednią informację również znajdziesz w informacji na wniosku dostępnej jeszcze przed jego wysłaniem oraz na elektronicznym podglądzie wniosku w sekcji 
Wnioski. 
    
    
Jeżeli wcześniejsza zapłata składki nie będzie wymagana, wówczas prześlemy komplet (oryginał i kopie) polisy ubezpieczeniowej pocztą listem poleconym. 
    
    
Polisy wysyłamy pocztą na nasz koszt. Możesz zamówić przesyłkę kurierską, wysyłając taki wniosek poprzez 
Sprawy. 
    
    Po otrzymaniu polisy podpisz ją zgodnie z zasadami reprezentacji właściwymi dla Ubezpieczającego. 
    
Dalej stosujemy następujące różne zasady postępowania: 
    
Możemy prosić o odesłanie nam podpisanej kopii polisy i podpisanego oryginału wniosku (chyba, że przesłałeś go już wcześniej).
    
Możemy też po prostu wysłać Tobie oryginał polisy w jednym egzemplarzu nie oczekując odesłania ani kopii wniosku ani polisy (jeżeli opłacisz całość składki w terminie).
    
Ważność Twojej polisy może być uzależniona od terminowej zapłaty składki. System zawsze przypomni Tobie o zbliżającym się terminie zapłaty składki poprzez email oraz jako notę dostępna w sekcji Powiadomienia. 
    
Uwaga! 
    
Składka ubezpieczeniowa lub jej rata powinna być zapłacona w terminie i w takiej wysokości, jak to wynika z polisy! 
    
 
     Skorzystaj z [twoja sugestia] – zawsze przy prawej krawędzi ekranu.